⛔️ ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ⛔️

ΤΗΝ ΑΜΜΟ ΑΜΜΟ ΠΗΓΑΙΝΑ - Δολό Πωγωνίου [Ήπειρος]


Ηπειρώτικο θρηνητικό τραγούδι "στα τρία" από την διασυνοριακή περιοχή του ιστορικού Πωγωνίου (μεθοριακή περιοχή που μοιράζεται ανάμεσα στο νομό Ιωαννίνων και στη νότια Αλβανία). Η μουσική παράδοση του Πωγωνίου είναι ιδιαιτέρως ξεχωριστή και πλούσια και αποτελεί ορόσημο μέσα στον μουσικό χάρτη της Ηπειρώτικης, λαϊκής μουσικής παράδοσης.
Πρόκειται για τραγούδι σε τρίσημο ρυθμό (3/4) και συνακόλουθο χορό τύπου "στα τρία".

➡ ΔΙΣΚΟΣ: ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΩΓΩΝΙΟΥ
➡ ΚΟΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΒΕΡΔΗ (2CD)
➡ ΈΚΔΟΣΗ: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΟΛΟΥ ΠΩΓΩΝΙΟΥ
Τραγούδι: Φανή Δημοπούλου

Οι στίχοι:
Την άμμο - άμμο [η μαύρη εγώ] την άμμο - άμμο πήγαινα
την άμμο - άμμο πήγαινα κι αγνάντευα τη θάλασσα.

- Θάλασσα, πικροθάλασσα, τι μου 'κανες τον άντρα μου
τα φρύδια και τα μάτια μου;
- Τον άντρα σου τον έπνιξα και στα βαθιά τον έριξα